مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:252021-01-02ورزشي

برترین های دو صحرانوردی استان مرکزی معرفی شدند


مسابقات دوی صحرانوردی انتخابی استان مرکزی با دعوت از 6 نفر از برترین های استان در رده های مختلف سنی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی مسابقات دوی صحرانوردی انتخابی استان مرکزی با دعوت از 6 نفر از برترین های استان در رده های مختلف سنی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش بانوان این مسابقات که به گفته مسئولان برگزاری، با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی فدراسیون دوومیدانی برگزار شد، فاطمه حسینخانی از اراک در رده سنی نوجوانان و مریم غیاث آبادی از اراک در رده سنی جوانان قهرمان شدند و خانم ها فرزانه عسگری از شازند، سیما فراهانی از اراک و نرگس محمدنژاد از شازند عناوین اول تا سوم بزرگسالان را به خود اختصاص دادند.

در بخش مردان و در رده سنی نوجوانان پرهام صالحی، بهداد نخلی و علیرضا حیدری هر سه از اراک به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی جوانان علیرضا مدحی از فراهان قهرمان شد.

در رده سنی بزرگسالان نیز یاسین رجبی و حمید کاوه ای از شازند و سروش کاظمی از اراک مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در پیست دوومیدانی استادیوم 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد و بر اساس اعلام رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی، نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری اعزام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های دو صحرانوردی استان مرکزی معرفی شدند

برترین های دو صحرانوردی استان مرکزی معرفی شدند