مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:302021-01-02اقتصادي

پاسخ گمرک به استاندارد: برای ترخیص خودروها کوتاهی نکردیم، ولی آماده ایم


به دنبال مکاتبه سازمان ملی استاندارد با معاون اول رییس جمهور مبنی اینکه در صورت فراهم شدن شرایط برای ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک آماده همکاری است گمرک ایران اعلام کرد که در زمان مقرر پیگیری های لازم انجام شده است ولی اکنون در صورت اخذ موافقت .

- به دنبال مکاتبه سازمان ملی استاندارد با معاون اول رییس جمهور مبنی اینکه "در صورت فراهم شدن شرایط برای ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک آماده همکاری است" گمرک ایران اعلام کرد که در زمان مقرر پیگیری های لازم انجام شده است ولی اکنون در صورت اخذ موافقت های لازم از صدور ثبت سفارش و همچنین تایید منشأ ارز از سوی بانک مرکزی با رعایت مقررات نسبت به ترخیص خودرو اقدام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از مدت ها قبل چند هزار دستگاه خودرو در گمرک باقیمانده یا برای تعیین تکلیف به سازمان اموال تملیکی سپرده شده است، ولی اعلام می شد سازمان ملی استاندارد، استانداردهای لازم برای این خودروها را صادر نکرده و با وجود موانع امکان ترخیص یا تعیین تکلیف آنها فراهم نیست.

در بین این خودروها برندهایی همچون بنز، BMW، پورشه و تویوتا دیده می شد که سازمان ملی استاندارد، استاندار آنها را به دلایل مختلف مورد تایید قرار نداده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ گمرک به استاندارد: برای ترخیص خودروها کوتاهی نکردیم، ولی آماده ایم

پاسخ گمرک به استاندارد: برای ترخیص خودروها کوتاهی نکردیم، ولی آماده ایم