مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 13:052021-01-02سياسي

شهید سلیمانی اسطوره دنیای بشریت است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شهید سپهبد قاسم سلیمانی را اسطوره دنیای بشریت نامید و گفت: مردم قدرشناس ما با حضور در تشییع باشکوه آن شهید عزیز حماسه بزرگ بعد از انقلاب را برای سرباز خودشان ترسیم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در مراسم اولین سالگرد شهید حاج اطاعات می کنیم اما بعضی ها نمی خواهند ایام الله گرامی داشته شود، چه طور برای آزمون کنکور و استخدامی با کثرت صدها هزار نفری برنامه دارند اما برای بزرگداشت ایام الله که تمام ملاحظات اجرا و درنظر گرفته شده سنگ اندازی می شود و آن را مشکل دار اعلام می کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص یوم الله شهادت شهید سلیمانی و شخصیت این شهید، یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی به خاطر زهد و پارسایی خیلی شناخته شده نبود ولی چه شد به یک باره تشییع میلیونی سردار دل ها در عراق و ایران همچنین تشییع نمادینش در کشورهای دیگر اتفاق می افتد.

لطفی حاج قاسم را ماندگار تاریخ و قهرمان جهان اسلام نامید و ادامه داد: بصیرت حسینی و ملت حسینی عنوانی است که روز پنجم دهه بصیرت به نام سردار دل ها نامگذاری شد و همان طور که رهبری معظم فرمودند وی شخص نیست بلکه مکتب است و مکتب شهید سلیمانی ادامه دهنده و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی اسطوره دنیای بشریت است

شهید سلیمانی اسطوره دنیای بشریت است