مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 14:302021-01-02ورزشي

حضور عاشورزاده در تیم تکواندو مس کرمان منتفی شد


باشگاه مس کرمان با اضافه شدن تکواندوکار جدید به ترکیب این تیم برای فصل جدید مخالفت کرد تا حضور عاشورزاده در این تیم منتفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که طی روزهای گذشته سجاد مردانی سرگروه تیم ملی تکواندو کشورمان و محسن رضایی عضو تیم ملی تکواندو افغانستان برای حضور در لیگ برتر با مس کرمان به توافق رسیده بودند، برای عقد قرارداد با فرزان عاشورزاده هم وارد عمل شدند.

که علی رغم موافقت مدیرعامل، این انتقال صورت نگرفت.

سلمان خواجه حسنی مربی تیم تکواندو مس کرمان در این مورد به خبرنگار مهر گفت: برای حضور در لیگ برتر تکواندو بودجه مشخصی از سوی هیات مدیره تصویب و در اختیار قرار گرفت.

بر همین اساس هم با تکواندوکاران مورد نظر خود وارد مذاکره شده و قرارداد بستیم.

بعد از آنکه موضوع جذب فرزان عاشورزاده تکواندوکار ملی پوش کشورمان به جریان افتاد، شرایط را با مدیرعامل مطرح و ایشان نیز موافقت کردند، اما برای طی مراحل قانونی، افزایش بودجه و نهایی شدن نیاز به مصوبه هیات مدیره داشت که عصر امروز شنبه اعلام شد با این درخواست ما موافقت نشده است.

وی ادامه داد: مس کرمان با جذب نفراتی چون مهدی یوسفی، صادق دهقانی، سید امید حسینی و محمدرضا خانی به همراه چند جوان با آتیه برای صعود از گروه یک به دیدار رقبای خود می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عاشورزاده در تیم تکواندو مس کرمان منتفی شد

حضور عاشورزاده در تیم تکواندو مس کرمان منتفی شد