مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 04:352021-01-03ورزشي

تحت هیچ شرایطی به تغییر سرمربی فکر نمی کنیم


مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در حال حاضر تحت هیچ شرایطی به جدایی سرمربی فکر نمی کنیم، اظهار کرد: وظیفه باشگاه حمایت از تیم و سرمربی است که با همه توان و انرژی خود این کار را کرده ایم.

- محمد رحیمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم شهرداری بندرعباس در سه هفته ابتدایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور و شایعه استعفای سرمربی این تیم، افزود: نتایج سه هفته ابتدایی لیگ دو برای شهرداری خوب نبود اما این عامل باعث نمی شود به راحتی سرمربی تیم را کنار بگذاریم بلکه با همه توان موافق حضورش بر روی نیمکت تیم هستیم.

وی با تأکید بر اینکه شاکله تیم نسبت به سال قبل کاملاً تغییر کرده است و نباید انتظار داشت که مثل سال قبل نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: باید به ابراهیم باعثی و تیم فرصت داد، تیم زمان می خواهد و کمی هم بی تجربگی می کند که قطعاً در بازی های آینده بهتر خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اضافه کرد: دیر اضافه شدن بعضی از بازیکنان به تیم یکی دیگر از دلایل عدم کسب نتایج خوب است، هر چند از روند بازی تیم راضی نیستم اما بازی این تیم برابر امید گناوه در هفته سوم بهتر از دیدارهای قبلی بود و امیدواری بیشتری به آینده این تیم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت هیچ شرایطی به تغییر سرمربی فکر نمی کنیم

تحت هیچ شرایطی به تغییر سرمربی فکر نمی کنیم