مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:102021-01-03سياسي

افتتاح گازرسانی به روستاهای کوهستانی مهریز در دهه فجر


مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از آغاز بهره برداری از طرح گازرسانی به روستاهای منشاد و بنادک سادات در دهستان میانکوه مهریز همزمان با ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از آغاز بهره برداری از طرح گازرسانی به روستاهای منشاد و بنادک سادات در دهستان میانکوه مهریز همزمان با ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

علی اکبر میدانشاهی در کارگروه توسعه شهرستان مهریز که روز گذشته در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: طرح گازرسانی به روستاهای میانکوه مهریز از سال 97 به طول 184 کیلومتر آغاز شده و تا کنون چهار روستای این منطقه نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی با بیان این که در همین راستا طرح گازررسانی روستاهای منشاد و بنادک سادات نیز در ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: به برکت برگزاری کنگره ملی 4000 شهید استان یزد نیز عملیات گازرسانی به چهار روستای کم برخوردار مهریز شامل روستاهای ابراهیم آباد، محمدآباد، اسلام آباد و حاجی آباد، در دستور کار گرفته و این روستاها نیز تا پایان سال از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

میدان شاهی همچنین به عملیات گازرسانی به واحدهای صنعتی مهریز اشاره و خاطرنشان کرد: طرح گازرسانی به صنایع شهرستان مهریز هم با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح گازرسانی به روستاهای کوهستانی مهریز در دهه فجر

افتتاح گازرسانی به روستاهای کوهستانی مهریز در دهه فجر