مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:552021-01-03سياسي

عده ای درباره آمریکا آدرس غلط به مردم می دهند


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای درباره آمریکا آدرس غلط به مردم می دهند تا جایی که به جای دوست هم معرفی می کنند.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای درباره آمریکا آدرس غلط به مردم می دهند تا جایی که به جای دوست هم معرفی می کنند.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (14 دی ماه) در مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در خرم دره برگزار شد، با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: این عالم ربانی، فقیهی مجاهد و حکیمی عالم بود که خدمات بی شماری را برای انقلاب انجام داد.

وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی هر دو ذوالفقار انقلاب هستند، تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی با خون خود و آیت الله مصباح یزدی نیز با قلم خود همه وجودشان را فدای اسلام و انقلاب کردند، به همین خاطر همه ما باید تلاش کنیم از برکات شان در زندگی استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود، بیان کرد: شخصیت سلیمانی و زندگی این شهید والامقام دارای سه مؤلفه اصلی شامل مقاومت و مبارزه با دشمن ، محبت و عشق پرحرارت نسبت به مردم و خانواده شهدا و ولایت پذیری است که اگر این سه مؤلفه را همه ما پشتوانه زندگی خود قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای درباره آمریکا آدرس غلط به مردم می دهند

عده ای درباره آمریکا آدرس غلط به مردم می دهند