مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:552021-01-03سياسي

فتنه 88 نتیجه نفوذ دشمن بود/ بصیرت افزایی بهترین راه مبارزه است


فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که فتنه 88 نتیجه نفوذ دشمن بود، گفت: بصیرت ابزاری کلیدی است که در یک فضای مه آلود همچون یک قطب نما عمل می کند تا راه درست را پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر یکشنبه در نشست رسانه ای با موضوع بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ اظهارکرد: بصیرت ابزاری کلیدی است که در یک فضای مه آلود همچون یک قطب نما عمل می کند تا راه درست را پیدا کنیم و از مسیر منحرف نشویم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: در این مسیر، مسائل دینی و اعتقادی همچون قطب نما عمل کرده تا در برابر شبهه افکنی دشمنان راه را گم نکنیم.

ملک شاهکوهی بیان کرد: هرجا مردم با قطب نمای رهبری و ولی فقیه حرکت کردند نجات یافتند و به هدف رسیدیم و هر جا که دنباله روی آنها نبودند، سیلی خوردیم.

وی با بیان اینکه بصیرت ملت ایران در طول 40 سال با کارنامه درخشان آنها متجلی است، تصریح کرد: باید آنقدر تمرین کنیم تا خط سیری که رهبری مشخص کرده را تشخیص داده و بتوانیم در آن را حرکت کنیم.

ملک شاهکوهی در خصوص استکبار اظهار کرد: ریشه استکبارجهانی آمریکایی ها نیستند بلکه یهود است زیرا آنها معتقد هستند تمام موجودات برای رفاه یهود آفریده شده و غیر از آن باید از سر راه برداشته شود اما اسلام می گوید همه با هم برابرند و این امر نقطه مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 نتیجه نفوذ دشمن بود/ بصیرت افزایی بهترین راه مبارزه است

فتنه 88 نتیجه نفوذ دشمن بود/ بصیرت افزایی بهترین راه مبارزه است