مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:102021-01-03ورزشي

پاسخ به برخی شائبه ها در مورد انتخابات هیات کشتی کرمانشاه


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی کرمانشاه هیچ حاشیه ای ندارد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی کرمانشاه هیچ حاشیه ای ندارد.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به برخی شائبه های بوجود آمده در خصوص ثبت نام از کاندیداهای مجمع انتخابات هیات کشتی استان، اظهارکرد: باتوجه به اینکه دوره ریاست چهارساله محمدحسین محبی بر هیات کشتی استان نیمه بهمن امسال به پایان می رسد، برای همین از حدود یکی دو هفته پیش مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست این هیات را شروع کردیم.

وی اضافه کرد: دراین راستا آگهی ثبت نام از کاندیداها را علاوه براینکه در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار استان منتشر کردیم، اطلاعیه ای نیز جهت آگاهی داوطلبین در هیات نصب شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اعلام کرد: برخلاف ادعاهای مطرح شده این آگهی به مدت یک هفته نصب شده بود و مهلت ثبت نام یک هفته ای نیز برای افرادی که می خواستند کاندیدا شوند، در نظر گرفتیم.

وی اضافه کرد: پس از پایان این مهلت حدود چهار نفر از جمله رییس کنونی هیات کشتی استان برای دوره بعد ریاست این هیات ثبت نام کردند، اما اخیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به برخی شائبه ها در مورد انتخابات هیات کشتی کرمانشاه

پاسخ به برخی شائبه ها در مورد انتخابات هیات کشتی کرمانشاه