مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:302021-01-03سياسي

هیچ نگاهی غیر از خدمت در سپاه وجود ندارد/ پرستاری نوعی جهاد است


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه هیچ نگاهی غیر از خدمت در سپاه وجود ندارد، گفت: پرستاران با خدمات فراوان خود در ایام شیوع کرونا جهادی بزرگ در راه خداوند انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی ظهر امروز در دیدار با شماری از پرستاران بیمارستان کوثر سمنان اظهار کرد: پرستاران از ابتدای شیوع کرونا خدمات فراوانی انجام داده اند که قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی افزود: خدمت به خلق تنها دارایی است که می توانیم با خود از این دنیا ببریم و شما پرستاران توفیق خدمت برای شما فراهم شده که باید قدردان آن باشید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: رسالت ما در سپاه خدمت به مردم است و هیچ نگاهی غیر از خدمت در ما وجود ندارد و بدانید زحمات شما پرستاران اجری بزرگ در نزد خداوند دارد.

روند نزولی ابتلا به کرونا در سمنان محمدتقی فتحعلیان، مدیر بیمارستان کوثر سمنان نیز گفت: خدمات بسیار ارزنده سپاه از آغاز شکل گیری باعث محبوبیت این نهاد بین مردم شده است.

وی افزود: پرستاری عشق به خداوند و مخلوقات خداوند بوده و کار پرستاران در نزد خداوند بسیار باارزش است.

مدیر بیمارستان کوثر سمنان ادامه داد: طرح شهید سلیمانی که به همت سپاه و بسیج در حال اجراست، بسیار مؤثر بوده و شاهد کاهش تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نگاهی غیر از خدمت در سپاه وجود ندارد/ پرستاری نوعی جهاد است

هیچ نگاهی غیر از خدمت در سپاه وجود ندارد/ پرستاری نوعی جهاد است