مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 11:252021-01-03اجتماعي

هوای آبیک در شرایط سالم قرار دارد


مدیرکل محیط زیست استان قزوین با بیان اینکه هوای آبیک در شرایط سالم قرار دارد، گفت: سوخت فسیلی، فعالیت های معادن و ایجاد زرات معلق در هوا مهمترین علل آلودگی هوای استان محسوب می شوند.

- حسن عباس نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص سطح آلودگی هوای استان قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای سرد زمستان قرار داریم و در فصل زمستان با پدیده وارونگی دما رو به رو هستیم سطح آلودگی هوا در شهر قزوین 95 و در شهرستان آبیک نشانگرهای ما عدد 100 را نشان می دهند که هر دو رقم نشانگر هوای سالم هستند، در سایر شهرستان های استان نیز شاهد هوای سالم می باشیم.

وی ابراز کرد: در حال حاضر سوخت فسیلی، فعالیت های معادن و ایجاد زرات معلق در هوا به واسطه این فعالیت مهمترین علل آلودگی هوا در استان قزوین هستند که با دستور استاندار گشت های شبانه در اداره محیط زیست استان راه اندازی شدند تا بر این فعالیت نظارت داشته باشند و در صورت مشاهده ایجاد آلودگی بیش از حد و یا آسیب های دیگر به محیط زیست از ادامه روند فعالیت جلوگیری می شود.

مدیرکل سازمان محیط زیست استان قزوین بیان کرد: مأموران ما موظفند هر ماه دستگاه های نشانگر میزان آلاینده موجود در هوا را سرویس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای آبیک در شرایط سالم قرار دارد

هوای آبیک در شرایط سالم قرار دارد