مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 11:402021-01-03اقتصادي

857 کسب و کار روستایی خراسان رضوی نیازمند تامین مالی هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 857 کسب و کار یا طرح توسط معین های اقتصادی در روستاهای استان آماده دریافت منابع مالی برای ایجاد بیش از سه هزار فرصت شغلی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در نشستی به منظور تامین مالی طرح های اقتصادی استان اظهار کرد: این طرح ها متقاضی هزار و 650 میلیارد ریال تسهیلات بانکی هستند که اگر این مبلغ تامین شود، میزان سرمایه گذاری آنها به 6 هزار و 490 میلیارد ریال می رسد و زمینه اشتغالزایی برای سه هزار و 600 نفر فراهم می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون هزینه بسیار در قالب طرحهای مختلف برای توسعه مشاغل روستایی در استان اجرا شده اما بسیاری از روستاییان هنوز نمی توانند محصولات خود را بفروشند یا مدیریت تولید و فروش خود را به درستی انجام دهند.

وی تصریح کرد: دهیاری ها ظرفیت های بسیار در اختیار دارند که می تواند به بخش عمران روستایی کمک شایانی کند، از این ظرفیت می توان در زمینه تسهیل اجرای طرح های اقتصادی در محدوده روستاها بهره گرفت.

رسولیان افزود: معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری نیز اعتباراتی در اختیار دارد که می توان از آنها برای پیشبرد طرح های اقتصادی روستایی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

857 کسب و کار روستایی خراسان رضوی نیازمند تامین مالی هستند

857 کسب و کار روستایی خراسان رضوی نیازمند تامین مالی هستند