مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:552021-01-03سياسي

شهید سلیمانی خار چشم دشمنان و امید مستضعفان عالم بود+ فیلم و عکس


شهید سلیمانی خار چشم دشمنان و امید مستضعفان عالم بود، دشمن با شهادت این سردار قصد پایان دادن به تفکر و مکتب او را داشت اما غافل از اینکه با شکستن شیشه عطر بوی خوش آن بیشتر پخش می شود.

-   وی افزود: از رهگذر تقوا، محاسن اخلاق و پیوند عمیق با ولایت فقیه ره صدها ساله  را یک شبه پیموده بود، سلیمانی با این رفتار و اعتقادات به یک نماد ایرانی شجاع و ولایتمدار تبدیل شده بود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد:  سلیمانی خار چشم دشمنان و امید مستضعفان عالم بود، دشمن با شهادت سردار سلیمانی قصد پایان دادن به تفکر و مکتب او را داشت  اما غافل از اینکه با شکستن شیشه عطر بوی خوش آن بیشتر پخش می شود و با شکستن یک آینه  او را به هزاران تکه آینه تبدیل می کند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: امروز عطر خوش مقاومت، شهادت و  ایستادگی به برکت شهادت حاج قاسم همه ی عالم را  فراگرفته است امروز ایران و منطقه پیرامونی  ما سراسر سلیمانی است.

این استاد حوزه ودانشگاه تاکید کرد: سلیمانی های زیادی در کشور داریم، تفکر سلیمانی تا همیشه نزد ایران و ایرانی باقی خواهد ماند و به کوری چشم دشمنان مکتب سلیمانی جاویدان خواهد ماند.

وی گفت: شهادت گوارای وجودت ای سردار دل های میلیون ها ایرانی تو که گمشده ی چهل ساله ات را در آغوش کشیدی، سردار عزیز به خونت قسم می خوریم ما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی خار چشم دشمنان و امید مستضعفان عالم بود+ فیلم و عکس

شهید سلیمانی خار چشم دشمنان و امید مستضعفان عالم بود+ فیلم و عکس