مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 13:252021-01-03سياسي

توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شهادت حاج قاسم/10زندانی آزاد شدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در گلستان در حال اجرا است که در این مرحله هزار بسته معیشتی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد بعدازظهر یکشنبه در آیین توزیع کمک مومنانه و رزمایش همدلی اظهارکرد: در راستای طرح شهید سلیمانی و کمک های مومنانه، پنجمین مرحله رزمایش از محل موقوفات در حال اجرا است که در این مرحله هزار بسته معیشتی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه تاکنون بیش از پنج هزار و 500 بسته معیشتی با کمک اوقاف استان در محلات کم برخوردار استان توزیع شده است، افزود: همچنین از محل موقوفات، خیران و بقاع متبرکه 10 زندانی جرائم غیرعمد هم آزاد شدند.

سلیمانی فرد گفت: همچنین در اجرای این طرح، تاکنون 20 هزار ماسک و اقلام بهداشتی توزیع شده و فعالیت کارگاه های تولید ماسک هم ادامه دارد.

وی برپایی نمایشگاه های مجازی و مسابقات برای کودکان و کارمندان را از دیگر اقدامات فرهنگی اوقاف در این ایام برشمرد و بیان کرد: همچنین تاکنون 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شهادت حاج قاسم/10زندانی آزاد شدند

توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شهادت حاج قاسم/10زندانی آزاد شدند