مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 16:202021-01-03سياسي

آیت الله مصباح یزدی افق تازه ای از تعامل و مباحثات علمی گشودند


آیت الله مصباح یزدی با ترسیم فضای جدیدی در نقد و بررسی و مواجهه با فلسفه غرب و مباحث فلسفه های مضاف، افق تازه ای از تعامل و مباحثات علمی گشودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی، مجمع عالی حکمت اسلامی پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف و تأثر عالم مجاهد و انقلابی، مفسر و حکیم الهی حضرت آیت الله علامه حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی قدس سره به ملکوت اعلی پیوست و در جوار قرب الهی آرام گرفت.

این دانشمند و شخصیت ارزنده که از شاگردان خاص حضرت امام خمینی (ره) و علامه طباطبایی (ره) محسوب می شدند در طول دوران عمر بابرکت خود با تألیف، تدریس و پرورش شاگردان اندیشمند و فرهیخته، نقشی کم نظیر در احیای علوم اسلامی و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی ایفا نمودند.

زبان گویا، قدرت استدلال و استقامت در مسیر دفاع از مبانی و ارزش های اسلامی، از ایشان الگویی مناسب ساخت تا نسل جدیدی از مدافعان نظام اسلامی و ارزش های مقدس اسلامی شکل گیرد.

علامه مصباح یزدی از صاحب نظران فلسفه اسلامی و تحول در علوم انسانی بودند که با اندیشه های مبتکرانه، نوآوری، طراحی و ایجاد نظام جدید آموزشی و پژوهشی، نقشی فراموش نشدنی در ارتقای آموزش و پژوهش در حوزه های علمیه ایفا نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مصباح یزدی افق تازه ای از تعامل و مباحثات علمی گشودند

آیت الله مصباح یزدی افق تازه ای از تعامل و مباحثات علمی گشودند