مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 16:552021-01-03سياسي

ارسال 15 اثر از کشورهای مختلف به همایش ملی مقاومت


رییس دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد گفت: دانشگاه کوثر اولین دانشگاهی است که بصورت علمی و آکادمیک به سردار سلیمانی پرداخته است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد گفت: دانشگاه کوثر اولین دانشگاهی است که بصورت علمی و آکادمیک به سردار سلیمانی پرداخته است.

علیرضا حسینی، 14 دی ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت دومین همایش ادبیات ملی مقاومت با محوریت ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه کوثر بجنورد اولین دانشگاهی است که به صورت علمی و آکادمیک به سردار دلها پرداخته است، افزود: اولین همایش ملی ادبیات مقاومت در سال 1396 برگزار شد و به دلیل اینکه موفقیت خوبی در نخستین همایش ملی ادبیات مقاومت برای قشر روشنفکر و تحصیل کرده و دانشگاهی کشور و دانشگاه کوثر به دست آمد، دومین همایش ملی ادبیات مقاومت را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه 15 اثر از کشورهای سوریه، لبنان، عراق و بحرین نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، همایش به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

حسینی با اشاره به اینکه دومین همایش ملی ادبیات مقاومت در دو محور عام و یک محور ویژه برگزار می شود، ادامه داد: محور ویژه این همایش که با موضوع شهید حاج قاسم سلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 15 اثر از کشورهای مختلف به همایش ملی مقاومت

ارسال 15 اثر از کشورهای مختلف به همایش ملی مقاومت