مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 01:302021-01-03دانش

نحوه گزینش دانشجویان دکتری ایراد دارد/امیدوارم این قانون تا سال 1400 تغییر کند


رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه نحوه گزینش دانشجویان دکتری به شدت ایراد دارد، گفت: امیدوارم این نحوه پذیرش دانشجو برای دوره دکتری تا سال 1400 تغییر کند.

- رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه نحوه گزینش دانشجویان دکتری به شدت ایراد دارد، گفت: امیدوارم این نحوه پذیرش دانشجو برای دوره دکتری تا سال 1400 تغییر کند.

دکتر سعدالله نصیری قیداری در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: اینکه دانشجویان دکتری هم همانند دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و از طریق آزمون وارد دانشگاه ها شوند به هیچ عنوان شیوه مطلوبی نیست، در سایر کشورهای دنیا نیز این استاد است که دانشجویان دکتری را بر اساس شاخص هایی که در نظر دارد، جذب کرده و با کمک گرنت هایی که در اختیار دارد حقوق آنها را پرداخت می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته 39 دانشجوی دکتری برای رشته فیزیک در دانشگاه شهید بهشتی معرفی شدند در حالی که نمی شد حتی دو دانشجو را از بین افراد معرفی شده انتخاب کرد و عمیقا در تعجب بودم که این افراد حتی مباحث کلی را هم بلد نیستند در نهایت و علی رغم میل و رضایت، دو نفر از این افراد را جذب کردم.

رییس دانشگاه شهید بهشتی در خصوص ویژگی های دانشجوی دکتری تاکید کرد: دانشجویان دکتری باید تمام وقت دنبال فعالیت های پژوهشی باشند و در رشته هایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه گزینش دانشجویان دکتری ایراد دارد/امیدوارم این قانون تا سال 1400 تغییر کند

نحوه گزینش دانشجویان دکتری ایراد دارد/امیدوارم این قانون تا سال 1400 تغییر کند