مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 04:502021-01-04فرهنگي

گم شدن در انبوه لوده بازی ها


فریدون نجفی که با فیلم «بچه گرگ های دره سیب» متقاضی شرکت در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است، می گوید: فیلم های با کیفیت سینمای کودک و نوجوان، - فریدون نجفی که با فیلم بچه گرگ های دره سیب متقاضی شرکت در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است، می گوید: فیلم های با کیفیت سینمای کودک و نوجوان، در انبوه فیلم های لوده بازی سینمای بدنه گم می شود.

این کارگردان در گفتگو با ایسنا ادامه می دهد: متاسفانه سینمای ما کمتر به معضلات کودکان و نوجوانان می پردازد در حالیکه سینما به عنوان یک رسانه از هر مدیوم دیگری در این زمینه اثرگذارتر است.

او با ارایه توضیحاتی درباره داستان فیلمش می افزاید: قصه فیلم درباره یک آسیب اجتماعی است که در گروه های سنی کودک و نوجوان رخ می دهد و متاسفانه درباره این گونه موضوعات، کمتر شاهد ساخت فیلم های خوب بوده ایم.

نجفی با اشاره به اقلیم های گوناگون در ایران اضافه می کند: در ایران رنگین کمانی از فرهنگ های مختلف داریم که هر یک آداب و رسوم خاصی دارند.

بخشی از این آداب و رسوم کهنه شده و باید به روز شود که اگر این اتفاق رخ ندهد، آن رسم قدیمی گاه به معضلی اجتماعی تبدیل می شود و آینده یک کودک یا نوجوان را به خطر می اندازد.

نجفی که پیش از این با اکران این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان، چند جایزه از این جشنواره دریافت کرده است، خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گم شدن در انبوه لوده بازی ها

گم شدن در انبوه لوده بازی ها