مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 05:352021-01-04سياسي

آخر هفته به قصرشیرین سفر نکنید


فرماندار قصرشیرین آخر هفته محدودیت تردد را برای این شهرستان اعلام کرد و گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، از ورود هرگونه خودرویی با پلاک غیر بومی جلوگیری می شود.

- مرادعلی تاتار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در جلسه ستاد کرونا شهرستان تصمیماتی گرفته شده مبنی بر اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه از ورود خودروهایی با پلاک های غیربومی جلوگیری شود.

وی وضعیت شهرستان قصرشیرین به لحاظ شیوع ویروس کرونا را زرد اعلام کرد و افزود: قصرشیرین در این ایام با توجه به آب و هوایی خوب و مردمان خونگرم و میهمان نواز معمولا پایان هفته ها پذیرایی میهمان زیادی  است به طوری که طی هفته گذشته جمعیتی که وارد شهرستان شده بودند تقریبا دوبرابر جمعیت خود قصرشیرین بود.

فرماندار قصرشیرین با اعلام اعمال محدودیت تردد در روزهای پایانی هفته، گفت: این اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در راستای جلوگیری از  ورود هرگونه خودرویی با پلاک غیربومی به قصرشیرین، تا زمانی که وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا عادی و سفید شود، ادامه خواهد داشت.

وی با عذرخواهی از مردم در راستای پذیرش میهمان، گفت: عدم میزبانی از میهمانان برای مرزداران غیور این منطقه ناراحت کننده است، ولی از طرفی این ممنوعیت ها برای حفظ سلامتی خود آن ها است تا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته به قصرشیرین سفر نکنید

آخر هفته به قصرشیرین سفر نکنید