مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:002021-01-04اقتصادي

ساعت کار واحدهای نانوایی شهر زاهدان باز تعریف می شود


ساعت کار واحدهای نانوایی این شهر براساس تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه آرد و نان و بر اساس ظرفیت منطقه و همچنین میزان سهمیه آرد باز تعریف و اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوذر مهدی نخعی صبح امروز در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان زاهدان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت عرضه نان و اعتراض شهروندان گرامی در این خصوص جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان زاهدان تا حصول نتیجه به صورت مستمر برگزار می شود.

وی افزود: همچنین از امروز با حضور تیم های مشترکی از بازرسان فرمانداری، سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، اداره کل غله، اتحادیه نانوایی ها و تعزیرات حکومتی نظارت و بازرسی ها از نانوایی ها تشدید و با هرگونه عرضه آرد ونان خارج از شبکه و یا دیگر تخلفات به صورت جدی برخورد می شود.

فرماندار زاهدان در خصوص ساعت کار واحدهای خبازی در شهر زاهدان نیز تصریح کرد: ساعت شروع و پایان کار هر واحد نانوایی براساس تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه بر اساس ظرفیت منطقه و میزان سهمیه آرد اختصاص یافته باز تعریف و اجرا می شود و نانوایی ها نیز موظف به رعایت و نصب تابلو اعلام ساعت کاری هستند.

وی تصریح کرد: از کلیه شهروندان خواهشمندیم به منظور یاری رساندن به تیم های نظارت در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار واحدهای نانوایی شهر زاهدان باز تعریف می شود

ساعت کار واحدهای نانوایی شهر زاهدان باز تعریف می شود