مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:102021-01-04اقتصادي

محلول های ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و فناوری نانو تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت های حوزه سلامت و فناوری اطلاعات عضو پارک فناوری پردیس، از ابتدای شیوع کرونا و برای مقابله با این ویروس، - قرارداد همکاری مشترک تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح، بر پایه آب و مبتنی بر فناوری نانو، میان دو شرکت عضو پارک فناوری پردیس، منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت های حوزه سلامت و فناوری اطلاعات عضو پارک فناوری پردیس، از ابتدای شیوع کرونا و برای مقابله با این ویروس، شروع به تولید یا افزایش ظرفیت تولید محصولاتی برای مقابله با آن کردند.

به همین دلیل همکاری مشترکی بین شرکت های پارک جهت هم افزایی میان آن ها بر اساس دانش و فناوری های بومی شکل گرفته است.

در همین راستا دو شرکت بایرپل فناور و توسعه دانش و فناوری ایلیا اقدام به عقد قرارداد همکاری برای تولید محلول های گندزدایی محیط و سطوح بر پایه آب کرده اند.

حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت توسعه دانش و فناوری ایلیا با بیان اینکه 2 محصول این شرکت از آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت، موفق به اخذ تاییدیه شده است؛ اظهار کرد: با توجه به مشکلات محلول های ضدعفونی کننده بر پایه الکل، وزارت بهداشت تمرکز خود را برای حمایت از تولیدکنندگان محصولات ضدعفونی کننده بر پایه آب معطوف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلول های ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و فناوری نانو تولید می شود

محلول های ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و فناوری نانو تولید می شود