مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:152021-01-04اقتصادي

جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه پرمخاطره اسدآباد


فرماندار شهرستان اسدآباد از آغاز جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد با نصب نیوجرسی خبر داد.

- سعید کتابی سه شنبه 15 دی ماه در حاشیه بازدید از گردنه اسدآباد، با اشاره به اینکه تصادفات رخ به رخ و انحراف به چپ از بیشترین علل تصادفات در گردنه شهر اسدآباد به شمار می رود، اظهار کرد: از امروز جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه با نیوجرسی از راهدارخانه به سمت همدان به طول 15 کیلومتر آغاز شده که تا پایان خردادماه 1400 طرح فوق به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با اتمام نصب نیوجرسی ها روشنایی ها بر روی نیوجرسی نصب و ایمن سازی گردنه کامل خواهد شد، افزود: در راستای اجرای طرح دو پیمانکار برنده شده اند که یکی از پیمانکاران برای جداسازی لاین رفت و برگشت نصب نیوجرسی و دیگری نصب روشنایی را برعهده دارند.

کتابی همچنین از مرتفع شدن مشکل روشنایی گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: دو فقره سرقت کابل در گردنه موجب خاموشی برخی از پایه های برق گردنه شده بود که با توجه به حساس بودن گردنه و با توجه به ضرورت ایمنی محور با پیگیری های لازم مشکل خاموشی ها و روشنایی گردنه مرتفع شده و در بحث روشنایی گردنه هم اکنون مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر افتتاح کنارگذر شهرستان در کاهش بار ترافیک و کاهش تصادفات گفت: در حال حاضر این طرح 11 ساله در مراحل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه پرمخاطره اسدآباد

جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه پرمخاطره اسدآباد