مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:052021-01-04اجتماعي

با مدارسی که بخواهند امتحانات حضوری برگزار کنند، برخورد می شود


رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با مدارسی که بخواهند امتحانات حضوری برگزار کنند، برخورد می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با مدارسی که بخواهند امتحانات حضوری برگزار کنند، برخورد می شود.

فردین یاوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری امتحانات تمامی دانش آموزان به شکل غیرحضوری بر اساس تصمیمات ستاد کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری، گفت: با مدارسی که بخواهند به تصیم گیری های ستاد کرونا مبنی بر عدم برگزاری هر نوع آزمونی در مدارس به شکل حضوری بی توجهی کنند، برخورد می شود.

یاوری اضافه کرد: یکی دو مورد تخلف از سوی مدارس در این خصوص داشتیم که به دانش آموزان برای برگزاری امتحانات حضوری برنامه داده بودند که برخورد لازم با آنها صورت گرفت و برگزاری امتحانات حضوری در آن مدارس منتفی شد.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به قابل پیگیری بودن تخلفات مدارس برای برگزاری امتحانات به شکل حضوری، گفت: خانواده ها با مشاهده چنین تخلفاتی می توانند مراتب را برای برخورد لازم با بخش سنجش ادارات آموزش و پرورش مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مدارسی که بخواهند امتحانات حضوری برگزار کنند، برخورد می شود

با مدارسی که بخواهند امتحانات حضوری برگزار کنند، برخورد می شود