مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:202021-01-04سياسي

تنظیم بودجه 1400 شهرداری خرم دره بر اساس نیاز شهروندان


بودجه 1400 شهرداری خرم دره بر اساس نیاز شهروندان و مشارکت مردم تنظیم خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای شهر خرم دره گفت: بودجه 1400 شهرداری خرم دره بر اساس نیاز شهروندان و مشارکت مردم تنظیم خواهد شد.

غلام رضا کلانتری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم استفاده از نظرات و پیشنهادات شهروندان در تهیه و تنظیم بودجه سال 1400 شهرداری، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در تلاش است تا بودجه سال بعد شهرداری خرم دره را با استفاده از تجربه متخصصان در این حوزه و بر اساس نیازهای واقعی مردم تهیه و تنظیم شود.

وی با بیان اینکه این موضوع از طریق فراخوان که در روزهای آینده منتشر می شود به اطلاع شهروندان می رسد، تصریح کرد: با توجه به نقش ارزنده مردم در پیشبرد اهداف توسعه ای شهر، امیدواریم همشهریان و نخبگان این حوزه یاری گر شورا و شهرداری باشند و از طریق راه های ارتباطی که در فراخوان اعلام خواهد شد، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

این مسئول، مهم ترین وظیفه شوراها را تدوین بودجه شهرداری ها عنوان کرد و ادامه داد: در تدوین بودجه باید به گونه ای عمل کرد که ضمن پیش بینی منابع و درصد تحقق بالا، پاسخ گوی توقعات مردم از شهرداری ها باشد.

وی با بیان اینکه نیازهای شهر و جامعه شهری به گونه ای است که باید مدام در حال برنامه ریزی بود، اضافه کرد: تنظیم بودجه بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم بودجه 1400 شهرداری خرم دره بر اساس نیاز شهروندان

تنظیم بودجه 1400 شهرداری خرم دره بر اساس نیاز شهروندان