مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:352021-01-04سياسي

سرانه تخت های بیمارستانی در کرمان پایین تر از میانگین کشوری است


سرانه تخت های بیمارستانی در استان کرمان پایین تر از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا حضور وزیر بهداشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی گفت: کرمان استانی پهناور، تاریخ ساز و تأثیرگذار در عرصه های بین المللی است و امروز به واسطه مزار سردار سلیمانی این استان مورد توجه آزادی خواهان دنیا قرار گرفته است.

زینی وند ادامه داد: طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه گفتمان سازی و تولید محتوای معرف شخصیت سردار سیلمانی انجام شده است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت اظهار کرد: مدیون تلاش های کادر درمان برای کنترل بیماری کووید 19 در استان کرمان هستیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اقدامات مؤثر و ماندگاری در نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است، افزود: خیران و مردم در انجام فعالیت های مقابله ای برای کنترل بیماری کووید 19 پیشتاز هستند.

زینی وند با بیان اینکه سرانه تخت های بیمارستانی در استان کرمان پایین تر از میانگین کشوری است، بیان کرد: شاهد نامتوازنی در این حوزه در استان کرمان هستیم و امیدواریم با افتتاح طرح های در دست اجرا سرانه استان بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه سفر امروز وزیر بهداشت به استان کرمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی بوده و سفر کاری نیست، افزود: طبق قول وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه تخت های بیمارستانی در کرمان پایین تر از میانگین کشوری است

سرانه تخت های بیمارستانی در کرمان پایین تر از میانگین کشوری است