مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:502021-01-04سياسي

کلیات طرح دفتر ارتباط خانه و دانشگاه تصویب شد


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها گفت: کلیات طرح تشکیل دفتر ارتباط خانه و دانشگاه مصوب شده است و جزییات آن در اولین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی درباره جزییات طرح تشکیل دفتر ارتباط خانه و دانشگاه گفت: به دلیل نیازهایی که فضای دانشگاهی در مسائلی مانند انتقال دانشجو از مرحله دبیرستان به مرحله دانشگاه به ارتباط با خانواده ها دارد و اینکه گسستی بین ارتباط دانشجو، خانواده و دانشگاه رخ ندهد این آیین نامه تدوین شد.

وی ادامه داد: از طرفی نیز جوان دانشگاهی در آستانه تحولات، نقش پذیری اجتماعی، ورود به عرصه تحول و ازدواج و از این مسائل قرار دارد و همراهی خانواده در این موارد ضروری است.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: همچنین برخی آسیب هایی که در دوران دانشجویی رخ می دهد، لازم است خانواده در کنار دانشگاه قرار گیرد و با کمک هم مراقبت های لازم را از دانشجو انجام دهند.

وی افزود: خیلی از موارد این گلایه ها از طرف خانواده ها وجود دارد که بعد از این که دانشجو به مرحله بازگشت ناپذیر رسیده است خانواده متوجه موضوع شده اند به عنوان مثال یک دانشجو چند ترم وضعیت تحصیلی وی دچار مشکل است و خانواده زمانی متوجه شده که دانشجو از دانشگاه اخراج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح دفتر ارتباط خانه و دانشگاه تصویب شد

کلیات طرح دفتر ارتباط خانه و دانشگاه تصویب شد