مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:252021-01-04سياسي

نقش موثر آیت الله مصباح یزدی در مقابله با هجمه های فکری علیه انقلاب


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله مصباح یزدی در مقابله با هجمه های فکری و فرهنگی دشمنان علیه انقلاب نقش موثری ایفا کرد.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت عنوان کرد نقش موثر آیت الله مصباح یزدی در مقابله با هجمه های فکری علیه انقلاب ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله مصباح یزدی در مقابله با هجمه های فکری و فرهنگی دشمنان علیه انقلاب نقش موثری ایفا کرد.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (15 دی ماه) در دیدار با مدیر و اساتید حوزه علمیه ابهر با اشاره به ارتحال علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: این عالم فقید شخصیتی بی نظیر برای کشور بود، تا جایی که ایشان در دورانی که هجمه های عظیم فکری و معرفتی برای شکستن کمر دین و انقلاب به اوج خود رسیده بود، نقش بسیار پررنگی در مقابله با این هجمه ها داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی طی این دوران توانستند انقلاب را از این گردنه سخت عبور دهد، تصریح کرد: با توجه به این موضوع، ایشان سال ها مورد هجمه و ترور شخصیت ضدانقلاب و معاندان نظام اسلامی و منحرفان و مخالفان خود قرار گرفت و به خار چشم دشمنان اسلام تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر آیت الله مصباح یزدی در مقابله با هجمه های فکری علیه انقلاب

نقش موثر آیت الله مصباح یزدی در مقابله با هجمه های فکری علیه انقلاب