مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:052021-01-04اقتصادي

مصرف بیش از 250 میلیون مترمکعب گاز در بخش گرمایش


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: نزدیک به 250 میلیون مترمکعب از گاز کشور در بخش گرمایش مصرف می شود، هرگونه تلاش برای کاهش مصرف برق می تواند به طور مستقیم درمصرف گاز تاثیرگذار باشد.

- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: نزدیک به 250 میلیون مترمکعب از گاز کشور در بخش گرمایش مصرف می شود، هرگونه تلاش برای کاهش مصرف برق می تواند به طور مستقیم درمصرف گاز تاثیرگذار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایون حائری در جلسه ستاد مدیریت سوخت نیروگاه ها، صنایع و مدیریت مصرف انرژی (گاز و برق) کشور که در مرکز پایش صنعت برق و ارتباط ویدئوکنفرانسی با شرکت های برق منطقه ای و توزیع برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نقش بسزایی که اصلاح روشنایی معابر در کاهش مصرف دارد، مدیران برقی باید به صورت عملیاتی روشنایی ها را بررسی و برنامه ها برای اصلاح آن را تسریع کنند وی با تاکید برضرروت بررسی های میدانی توسط مدیران خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بسزایی که اصلاح روشنایی معابر در کاهش مصرف دارد، مدیران برقی باید به صورت عملیاتی روشنایی ها را بررسی و برنامه ها برای اصلاح آن را تسریع کنند.

حائری از احتمال تداوم این شرایط تا 40 روز آینده خبرداد و گفت: حفظ پایداری شبکه برق بسیار ضروری است و اگر صنعت برق توانست پیک بیش از 57 هزار مگاواتی تابستان را پشت سربگذراند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از 250 میلیون مترمکعب گاز در بخش گرمایش

مصرف بیش از 250 میلیون مترمکعب گاز در بخش گرمایش