مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:052021-01-04سياسي

آغاز به کار جشنواره ملی «آب با نگاهی به آینده» در زنجان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: جشنواره ملی آب با نگاهی به آینده در زنجان آغاز به کار کرد.

- اسماعیل افشاری ظهر امروز (15 دی ماه) در نشست خبری تبیین جشنواره ملی آب با نگاهی به آینده که در سالن شهید شهریاری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: اخیراً وزارت نیرو حرکت های فرهنگی - اجتماعی را با زبان هنر آغاز کرده که استان زنجان میزبان بخش عکس بوده و این مهم، خود یکی از محورهای پویش هر هفته الف - ب - ایران است.

وی با اشاره به محورهای جشنواره ملی آب با نگاهی به آینده، افزود: ارزش اقتصادی آب، کم آبی و بحران آب، سازگاری با کم آبی، تعادل بخشی آب های زیرزمینی، مدیریت به هم پیوسته منابع آب، خاک، نقش علوم اجتماعی در مدیریت مصرف، استفاده از پساب و بازچرخانی آب، از جمله محورهای این جشنواره است.

این مسئول با اشاره به دیگر محورهای جشنواره ملی آب، ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده، محورهایی از قبیل صنعت سدسازی و توسعه پایدار، مدیریت تقاضای آب، آب و محیط زیست، آب و نگاه به آینده، مصرف بی رویه آب در بخش کشاورزی، ابنیه های تاریخی مربوط به آب، آب انبار، آسیاب های آبی و قنات ها نیز طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان مهلت ارسال آثار را از 15 دی تا 15 بهمن ماه امسال اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشنواره ملی «آب با نگاهی به آینده» در زنجان

آغاز به کار جشنواره ملی «آب با نگاهی به آینده» در زنجان