مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 12:352021-01-04اقتصادي

بیانیه همکاری استراتژیک «باما» و «ماشینچی»


پلتفرم خرید و فروش خودروی «باما» با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات مورد ارائه به کاربران، طی یک همکاری استراتژیک با «ماشینچی» راه حلی جامع و متفاوت ارائه داده است.

- پلتفرم خرید و فروش خودروی باما با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات مورد ارائه به کاربران، طی یک همکاری استراتژیک با ماشینچی راه حلی جامع و متفاوت ارائه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، پلتفرم خرید و فروش خودروی باما در آستانه ورود به دوازدهمین سال فعالیت خود، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات مورد ارائه به کاربران و همچنین ایجاد تحول در فرایند پر ریسک کنونی معامله خودرو، از انتخاب و کارشناسی تا خدمات تعویض پلاک و تنظیم سند قطعی، طی یک همکاری استراتژیک با ماشینچی راه حلی جامع و متفاوت ارائه داده است.

کارشناسی 360 درجه خودرو در ماشینچی با بهره گیری از به روزترین تجهیزات تخصصی کارشناسی خودرو مطابق با استانداردهای روز دنیا، سلامت خودرو را از هرجهت مورد بررسی قرار می دهد.

به پشتوانه تجهیزات تخصصی و فرایند استاندارد اجرایی در کارشناسی، گزارش صادر شده توسط ماشینچی تحت پوشش بیمه خواهد بود و خسارت احتمالی ناشی از هرگونه ایراد در کارشناسی توسط بیمه پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه همکاری استراتژیک «باما» و «ماشینچی»

بیانیه همکاری استراتژیک «باما» و «ماشینچی»