مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:052021-01-04سياسي

مصرف بهینه آب نیاز به فرهنگ سازی دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان تاکید کرد: اگر به دنبال تحقق مصرف بهینه آب هستیم، این موضوع محقق نخواهد شد، مگر اینکه بتوانیم در این خصوص فرهنگ سازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل افشاری ظهر دوشنبه در نشست خبری تبیین جشنواره ملی آب با نگاهی به آینده که در سالن شهید شهریاری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه این جشنواره در استان زنجان آغاز به کار کرده است، گفت: برگزاری این جشنواره به آن معنی است که امروز برای اینکه بتوانیم در حوزه آب گام های موثری برداریم، باید با زبان هنر در این عرصه فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو در تلاش است تا از زبان هنر برای انجام اقدامات فرهنگ و اجتماعی خود به ویژه در حوزه آب استفاده کند، افزود: برگزاری این جشنواره در راستای پویش هر هفته ال – ب – ایران بوده و مقرر شده است زنجان به عنوان میزبان بخش عکس جشنواره آب با نگاهی به آینده در این زمینه فعالیت کند.

افشاری با اشاره به اینکه جشنواره ملی آب با نگاهی به آینده در محورهای مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اگر بخواهیم به مهم ترین محورهای این جشنواره اشاره کنیم، شامل ارزش اقتصادی آب، کم آب و بحران آب، سازگاری با کم آبی، تعادل بخشی آب های زیرزمینی، مدیریت به هم پیوسته منابع آب، خاک، نقش علوم اجتماعی در مدیریت مصرف،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بهینه آب نیاز به فرهنگ سازی دارد

مصرف بهینه آب نیاز به فرهنگ سازی دارد