مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:452021-01-04سياسي

واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری ساماندهی می شود


دبیر کارگروه مدیریت پسماند استان تهران با اشاره به مصوبات پنجاه و دومین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان تهران گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری ساماندهی می شود.

- دبیر کارگروه مدیریت پسماند استان تهران با اشاره به مصوبات پنجاه و دومین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان تهران گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری ساماندهی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی در تشریح مصوبات پنجاه و دومین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان تهران که امروز به ریاست عبدالرضا چراغعلی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران - از طریق ویدئو کنفرانس و در استانداری تهران تشکیل شد، با اشاره به اینکه نخستین دستور کار این نشست برنامه عملیاتی ساماندهی واحدهای بازیافت پسماندهای خشک شهرستان ری بود، گفت: کلیات این طرح تصویب و مقرر شد فرمانداری ری موارد لازم برای طی مسیر قانونی را به استانداری اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه گزارش پیشرفت کار احداث سایت دفع پسماندهای صنعتی و ویژه استان در اراضی هوشنگ آباد و عزیزآباد دومین دستور کار این نشست بود، اظهارکرد: با توجه به انتخاب پیمانکار توسط سازمان همیاری شهرداری های استان برای احداث محل دفن پسماندهای ویژه استان در اراضی هوشنگ آباد و عزیزآباد و اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری ساماندهی می شود

واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری ساماندهی می شود