مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:552021-01-04پزشكي

حمایت مالی از 200 طرح تحقیقاتی پسا دکتری و رساله دکتری


تفاهم نامه همکاری معاونت تحقیقات وزارت بهداشت و صندوق حمایت از فناوران به منظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از پژوهشگران و فناوران و استفاده از مشارکت و همکاری های علمی آنان در زمینه فراهم آوردن موجبات تأمین بهداشت و درمان مردم به امضا رسید.

- با امضای تفاهمنامه میان وزارت بهداشت و صندوق حمایت از فناوران صورت می گیرد حمایت مالی از 200 طرح تحقیقاتی پسا دکتری و رساله دکتری تفاهم نامه همکاری معاونت تحقیقات وزارت بهداشت و صندوق حمایت از فناوران به منظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از پژوهشگران و فناوران و استفاده از مشارکت و همکاری های علمی آنان در زمینه فراهم آوردن موجبات تأمین بهداشت و درمان مردم به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه همکاری در زمینه اجرای 200 طرح تحقیقاتی پسا دکتری و 200 طرح رساله دکتری در راستای اولویت های تحقیقاتی و مقررات و سیاست های حمایتی وزارت بهداشت و صندوق حمایت از فناوران امروز با حضور دکتر فرید نجفی، سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دکتر ایمان افتخاری، رییس صندوق حمایت از فناوران و پژوهشگران کشور در محل این صندوق برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار کرد: در این تفاهم نامه به بحث حمایت فارغ از تعداد پژوهش ها که قابل گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی از 200 طرح تحقیقاتی پسا دکتری و رساله دکتری

حمایت مالی از 200 طرح تحقیقاتی پسا دکتری و رساله دکتری