مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:552021-01-04اقتصادي

65 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در شاهرود جذب شد


سرپرست فرمانداری شاهرود با اشاره به معرفی طرح های مشاغل خانگی این شهرستان به بانک های عامل گفت: تاکنون 65 درصد از تسهیلات مشاغل خانگی در شاهرود جذب شد.

- ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه تا پایان سال جاری دستگاه های اجرایی مکلف هستند ظرفیت های خود را در ایجاد فرصت های شغلی مشخص کنند، اظهار داشت: دولت در سال جاری برای ایجاد دو هزار و 400 فرصت شغلی در این شهرستان متعهد شده بود که در حال حاضر بیش از سهمیه مشخص شده فرصت شغلی ایجادشده و این رقم تا پایان سال افزایش خواهد داشت.

وی بابیان اینکه 101 درصد از تعهدات در حوزه اشتغال شاهرود محقق شده است، افزود: در بخش پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی عقب ماندگی هایی وجود داشت که با طرح های جدیدی که به بانک ها معرفی شده است این عقب ماندگی رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شاهرود با تأکید بر اینکه یک میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی شاهرود اختصاص یافته است، افزود: تاکنون 65 درصد آن جذب شده و مابقی تا پایان سال جذب خواهد شد.

جلالی بابیان اینکه در حوزه اشتغال جامع ایثارگران کارگروهی برای پیگیری طرح ها ایجاد می شود، اضافه کرد: هم گام با اجرای این طرح تدوین سند توسعه اشتغال روستاها توسط منابع طبیعی و جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در شاهرود جذب شد

65 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در شاهرود جذب شد