مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 14:052021-01-04اجتماعي

واحدهای بازیافت پسماندهای خشک شهر ری ساماندهی می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: کلیات ساماندهی واحدهای بازیافت پسماندهای خشک شهرستان ری تصویب و مقرر شد فرمانداری ری موارد لازم برای طی مسیر قانونی را به استانداری اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنجاه و دومین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان تهران، ظهر امروز دوشنبه 15 دی ماه به ریاست عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، دبیری سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و با حضور سایر اعضا از طریق ویدئو کنفرانس و در محل استانداری تهران تشکیل شد.

محمودی در تشریح مصوبات این جلسه با اشاره به اینکه نخستین دستور کار این نشست برنامه عملیاتی ساماندهی واحدهای بازیافت پسماندهای خشک شهرستان ری بود، افزود: کلیات این طرح تصویب و مقرر شد فرمانداری ری موارد لازم برای طی مسیر قانونی را به استانداری اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه گزارش پیشرفت کار احداث سایت دفع پسماندهای صنعتی و ویژه استان در اراضی هوشنگ آباد و عزیزآباد دومین دستور کار این نشست بود، افزود: با توجه به انتخاب پیمانکار توسط سازمان همیاری شهرداری های استان برای احداث محل دفن پسماندهای ویژه استان در اراضی هوشنگ آباد و عزیزآباد و اقدامات صورت گرفته، مقرر شد طی هفته جاری جلسه فنی با حضور معاونت عمرانی استانداری تهران و پیمانکار مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای بازیافت پسماندهای خشک شهر ری ساماندهی می شود

واحدهای بازیافت پسماندهای خشک شهر ری ساماندهی می شود