مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 18:502021-01-04اقتصادي

تقاطع غیر همسطح صیاد شیرازی «نگین شهریار» خواهد شد


فاز اول عملیات زیباسازی تقاطع غیرهمسطح شهید صیاد شیرازی به سرعت درحال اجرا است که با اتمام کار تقاطع غیر هم سطح صیاد شیرازی به «نگین شهریار» تبدیل خواهد شد.

- شهریار- شهردار شهریار گفت: فاز اول عملیات زیباسازی تقاطع غیرهمسطح شهید صیاد شیرازی به سرعت درحال اجرا است که با اتمام کار تقاطع غیر هم سطح صیاد شیرازی به نگین شهریار تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز کاویانی توجه به حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهریار را از اولویت ها برشمرد و در این باره اظهار داشت: فاز اول اجرای طرح در تقاطع غیر هم سطح شیرازی با اعتباری قریب به 30 میلیارد ریال عملیاتی شده است و تلاش داریم این پروژه با زیباترین طرح ارائه شده به عنوان نگینی در غرب استان تهران بدرخشد.

کاویانی افزود: در فاز اول این طرح، بیشتر کارهای زیر ساختی انجام شده و 20 مخزن آب 10 هزار لیتری در مساحت 400 متر مربع دیده شده که شرکت مجری در حال اجرای آن می باشد.

وی گفت: لوله گذاری تاسیساتی و مکانیکی، ایجاد دیواره سنگی، کاشت گونه های گیاهی متنوع در سه نقطه فاز اول طرح پیش بینی شده که قبلاً توسط شهرداری کار خاک برداری و خاک ریزی بخش عمده ای از پروژه نیز انجام شده است.

شهردار شهریار بیان داشت: استفاده از برج نوری را در فاز اول پروژه صیاد شیرازی یادآور شد و گفت: به صورت موقت برای ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیر همسطح صیاد شیرازی «نگین شهریار» خواهد شد

تقاطع غیر همسطح صیاد شیرازی «نگین شهریار» خواهد شد