مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 19:102021-01-04سياسي

شهید سلیمانی همه گرایش های سیاسی نظام را محترم می شمرد


علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما بیان کرد که شهید سلیمانی همه گرایش های سیاسی درون نظام را محترم می شمرد، اما جامعه را به مثابه یک خانواده تلقی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، همایش علمی دو روزه رسانه و مکتب سلیمانی عصر امروز 15 دی ماه پس از برگزاری پنج کارگروه تخصصی پایان یافت.

در کارگروه های پنج گانه این همایش با عنوان های مکتب سلیمانی و دیپلماسی فرهنگی – رسانه ای، مکتب سلیمانی و بایسته های تولید هنری و رسانه ای، مکتب سلیمانی، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نشانه شناسی و تحلیل گفتمان مکتب سلیمانی و مکتب سلیمانی و روابط بین الملل بیش از 20 مقاله و سخنرانی ارائه شد.

در آیین اختتامیه همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی نیز آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین و علی دارابی معاون امور استان ها سخنرانی کردند.

علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی، شهید سلیمانی را جهانی ترین سردار ایرانی در عرصه مقاومت توصیف کرد و گفت: سیره و منش حاج قاسم، الگوی بلندمدت ما برای حرکت در یک صد سال آینده است.

دارابی با تشکر از اهتمام دانشگاه صداوسیما و سایر برگزارکنندگان این همایش اظهار داشت: این رویداد مهم رسانه ای نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی همه گرایش های سیاسی نظام را محترم می شمرد

شهید سلیمانی همه گرایش های سیاسی نظام را محترم می شمرد