مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 19:302021-01-04سياسي

«فرهنگ» وجه تمایز جمهوری اسلامی با ابرقدرت های دنیاست


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: وجه تمایز قدرت جمهوری اسلامی ایران با تمام ابرقدرت های دنیا تکیه بر قدرت فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاظمی عصر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کرمان به میزبانی رفسنجان، اظهار داشت: مهمترین مؤلفه قدرت هر کشوری یک مسئله بیشتر نیست و انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران مهمترین مؤلفه قدرتش، قدرت فرهنگی است و قدرت های دیگر اعم از نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در سایه این قدرت فرهنگی به دست می آید.

وی افزود: در مرکز ثقل این قدرت فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت است و وجه تمایز قدرت جمهوری اسلامی ایران با تمام ابرقدرت های دنیا تکیه بر همین قدرت فرهنگی است.

کاظمی ادامه داد: آنچه می تواند به انقلاب اسلامی ایران استمرار بدهد و استقلال، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی را حفظ کند قدرت فرهنگی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: تمام دستاوردهای نظامی ما مدیون جلوه های فرهنگی اسلام ناب و ارزش های انقلاب بوده که در وجود فرماندهان، بسیجیان و شهدا متجلی شد و برای ما پیروزی آفرید.

کاظمی با بیان اینکه امروز بعد از 40 سال تلاش های دشمن در عرصه های مختلف برای شکست نظام جمهوری اسلامی ایران ناکام مانده است، یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرهنگ» وجه تمایز جمهوری اسلامی با ابرقدرت های دنیاست

«فرهنگ» وجه تمایز جمهوری اسلامی با ابرقدرت های دنیاست