مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 19:452021-01-04سياسي

رفسنجان 157 شهید دانش آموز دارد


فرماندار رفسنجان با اشاره به تقدیم بیش از 900 شهید در دوران دفاع مقدس از شهرستان رفسنجان گفت: از این تعداد 157 نفر شهید دانش آموز بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فصیحی هرندی عصر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کرمان به میزبانی رفسنجان اظهار داشت: خوشحالیم با همه محدودیت های کرونایی، شاهد برگزاری این یادواره هستیم.

رییس شورای آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه افتخار داریم شهید ارسلان اولین شاعر شهید کشور از آموزگاران شهرستان رفسنجان بودند، افزود: اگر این شهدای عزیز مجاهدانه در جبهه ها حضور نمی یافتند، دست جنایتکار دشمن آنچه که در ابتدای شروع جنگ و در خرمشهر مظلوم اتفاق افتاد را برای ما در درون شهرهایمان رقم می زد.

وی گفت: در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سن و سال به کناری رفت و همه اقشار جامعه از جمله دانش آموزان به فرمان امام (ره) علیه دشمن جنگیدند و اجازه ندادند قطعه ای از ایران جدا شود.

فصیحی هرندی با اشاره به تقدیم بیش از 900 شهید در دوران دفاع مقدس از شهرستان رفسنجان، افزود: از این تعداد، 157 نفر شهید دانش آموز بوده اند.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: اگر بخواهیم امروزه در سنگر مبارزه با استکبار و ظلم و ستم به درستی کار کنیم و آنگونه در مقابل دشمنان بایستیم که موازنه قدرت به عنوان اهرمی بازدارنده در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان 157 شهید دانش آموز دارد

رفسنجان 157 شهید دانش آموز دارد