مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:452021-01-05اجتماعي

انسداد محور کندوان از ساعت 8 تا 17 امروز/برف در هراز و باران در آزادراه قزوین-رشت


هم اکنون در محور هراز بارش برف و باران و در محورهای فیروزکوه، کندوان و آزادراه قزوین-رشت، بارش باران گزارش شده است و در آزادراه تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد محور کندوان از ساعت 8 تا 17 امروز مدیر مرکز ترافیک راه ها درباره وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به شمال کشور گفت: در حال حاضر در محورهای هراز و فیروزکوه ، همچنین آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت و در مسیر رفت و برگشت، ترافیک روان است.

وی با بیان اینکه تردد در محور کندوان از ساعت 8 تا 17 ممنوع است، افزود: دوربین های نظارت تصویری هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نشان می دهد.

* برف و باران در هراز و آزادراه قزوین-رشت آشوری افزود: هم اکنون در محور هراز بارش برف و باران و در محورهای فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت بارش باران گزارش شده است و در آزادراه تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد محور کندوان از ساعت 8 تا 17 امروز/برف در هراز و باران در آزادراه قزوین-رشت

انسداد محور کندوان از ساعت 8 تا 17 امروز/برف در هراز و باران در آزادراه قزوین-رشت