مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:302021-01-05اقتصادي

واگذاری 301 محدوده اکتشافی بلوکه شده در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 301 محدوده اکتشافی بلوکه شده و 19 محدوده امیدبخش حاصل از پهنه در استان زنجان آماده آزادسازی و واگذاری است.

- ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 301 محدوده اکتشافی بلوکه شده و 19 محدوده امیدبخش حاصل از پهنه در استان زنجان آماده آزادسازی و واگذاری به فعالان معدنی است که محدوده های بلوکه شده شامل انواع مواد معدنی بوده که در سطح استان پراکنده است.

وی با اشاره به نحوه واگذاری، افزود: بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت متبوع، آزادسازی محدوده های معدنی غیرفعال در استان زنجان راس ساعت 10 صبح روز 23 دی ماه امسال تعیین شده که متقاضیان می توانند در این زمان نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه کاداستر اقدام کنند.

این مسئول در رابطه با شرایط لازم برای ثبت درخواست از سوی متقاضیان، ادامه داد: به منظور واگذاری معادن به افراد باید صلاحیت فنی و مالی آن ها از سوی سازمان احراز شود.

با آزادسازی و فعال شدن این معادن در استان، شاهد رونق بخش معدن و افزایش چشم گیر سرمایه گذاری و اشتغال زایی در این بخش خواهیم بود.

فغفوری تصریح کرد: امیدواریم نهادها و ادارات مربوطه نیز همکاری و موافقت های لازم را به منظور فعال سازی این معادن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 301 محدوده اکتشافی بلوکه شده در زنجان

واگذاری 301 محدوده اکتشافی بلوکه شده در زنجان