مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:552021-01-05ورزشي

درخشش ورزشکاران دانشگاهی سمنان در مسابقات کشوری


اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در مسابقات ورزشی قهرمانی کشور افتخار آفریدند و حائز رتبه های برتر کشور شدند.

- رضا نقدی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اساتید و ورزشکاران این دانشگاه در رشته های پیاده روی، دارت و شطرنج آنلاین افتخارآفرینی کردند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: این دانشگاه در راستای اهداف راهبردی در بخش ورزش و تفریحات سالم در جهت گسترش و توسعه ورزش همگانی با تأکید بر افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی برای تحقق همگانی سازی ورزش تلاش می کند.

وی گفت: دانشجویان سکان داران هدایت جامعه در آینده هستند و می طلبد که این سرمایه های انسانی نه تنها از لحاظ علمی بلکه در سایر ابعاد از جمله سلامت جسم و روان نیز در جامعه سرآمد باشند.

در این راستا، ورزش دانشجویی نه تنها در افزایش سلامت مؤثر است بلکه در رشد و توسعه تمامی ابعاد آموزشی، تربیتی و اخلاقی دانشجو مؤثر است.

نقدی افزود: هدف ورزش دانشجویی افزایش نشاط و شادابی و پر کردن اوقات فراغت دانشجویان است که امیدواریم بتوانیم ورزش همگانی را در بخش دانشجویی نهادینه کنیم و علیرغم مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، شاهد رشد مشارکت دانشجویان در ورزش همگانی در آینده باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکاران دانشگاهی سمنان در مسابقات کشوری

درخشش ورزشکاران دانشگاهی سمنان در مسابقات کشوری