مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:102021-01-05سياسي

برای کشتی کرمانشاه کم کاری نکردم


رییس هیات کشتی استان کرمانشاه با تشریح اقداماتش در دوران هشت ساله ریاستش بر این هیات، گفت: برای کشتی کرمانشاه کم کاری نکردم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کشتی استان کرمانشاه با تشریح اقداماتش در دوران هشت ساله ریاستش بر این هیات، گفت: برای کشتی کرمانشاه کم کاری نکردم.

محمدحسین محبی به فاصله یک ماه مانده تا پایان دوره چهارساله ریاستش بر هیات کشتی استان، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی این مدت با کمک جامعه کشتی استان تلاش کردیم تا دستاوردهای مهمی را برای کشتی استان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: میزبانی چهار دوره مسابقات کشتی قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف، میزبانی مسابقات جهانی کشتی و دو دوره رقابت های جام تختی رویدادهای مهمی هستند که طی این سالها برای کشتی کرمانشاه اتفاق افتاد و به رشد و پویایی بیشتر این رشته در استان کمک کرد.

رییس هیات کشتی استان اضافه کرد: میزبانی این مسابقات معتبر برای استان درحالی بود که با نگاه به عملکرد برخی از استانها می بینیم که طی چندسال گذشته میزبانی حتی یک مسابقه را هم نداشته اند.

وی افزود: میزبانی رقابت های مختلف باعث شد تا بتوانیم بعد از گذشت بیش از 30 سال، حضور سه آزادکار از کرمانشاه را در تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کشتی کرمانشاه کم کاری نکردم

برای کشتی کرمانشاه کم کاری نکردم