مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:352021-01-05سياسي

ولایت فقیه و انقلاب خط قرمز آیت الله مصباح یزدی بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران دفاع جانانه و مجاهدتهای علمی و علمی در دفاع از ولایت فقیه را از ویژگی های برجسته آیت الله مصباح یزدی بیان کرد و گفت: - ولایت فقیه و انقلاب خط قرمز وی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر سه شنبه ویژه برنامه ارتحال عمار انقلاب علامه مصباح و با تسلیت ارتحال این عالم بصیر و فقیه مجاهد و شجاع حضرت آیت الله مصباح یزدی (ره) که با برنامه ریزی حوزه علمیه خواهران استان انجام شد و با اشاره به ابعاد شخصیتی این عالم ربانی، اظهار داشت: علامه مصباح یزدی عالم کم نظیر و فقیه مقتدری بود که تمام عمر با برکت خود را در مسیر ترویج اسلام ناب و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و گفتمان رهبری معظم انقلاب سپری کرد.

وی در ادامه با اشاره به تحولات عظیم آیت الله مصباح یزدی در حوزه معارف اسلامی و دینی، افزود: آیت الله مصباح یزدی (ره) در تمامی عرصه ها به خصوص در عرصه های علمی، دینی و حوزوی تحول ایجاد کرد و با تربیت شاگردان متخصص در این حوزه بسیار اثرگذار بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مجاهدت های این شخصیت کم نظیر و اثرگذار در حوزه علوم انسانی و اسلامی اشاره و تصریح کرد: علامه مصباح یزدی در تمامی دوران حکومت پهلوی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در روشنگری و تبیین معارف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه و انقلاب خط قرمز آیت الله مصباح یزدی بود

ولایت فقیه و انقلاب خط قرمز آیت الله مصباح یزدی بود