مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:352021-01-05پزشكي

وزارت بهداشت و صندوق حمایت از فناوران از طرح های دکتری حمایت می کنند


تفاهم نامه همکاری معاونت تحقیقات وزارت بهداشت و صندوق حمایت از فناوران و پژوهشگران کشور در زمینه اجرای 200 طرح تحقیقاتی پسا دکتری و 200 رساله دکتری به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، این تفاهم نامه با حضور دکتر فرید نجفی سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دکتر ایمان افتخاری رییس صندوق حمایت از فناوران و پژوهشگران کشور امضا شد.

این تفاهم نامه همکاری به منظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از پژوهشگران و فناوران و استفاده از مشارکت و همکاری های علمی آنان در زمینه فراهم آوردن موجبات تأمین بهداشت و درمان مردم و در زمینه اجرای 200 طرح تحقیقاتی پسا دکتری و 200 طرح رساله دکتری در راستای اولویت های تحقیقاتی و مقررات و سیاست های حمایتی وزارت بهداشت و صندوق حمایت از فناوران به امضاء رسید.

ضرورت حمایت دوجانبه از پروژه های کاربردی برای کشور در این مراسم دکتر فرید نجفی سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: امروز این تفاهم نامه بعد از مذاکرات اولیه ای که با صندوق در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت انجام شده بود، به امضا رسید.

وی گفت: در این تفاهم نامه به بحث حمایت فارغ از تعداد پژوهش ها که قابل گسترش بوده، توجه شده است؛ در واقع مدلی از همکاری را شکل می دهد که در قالب آن صندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت و صندوق حمایت از فناوران از طرح های دکتری حمایت می کنند

وزارت بهداشت و صندوق حمایت از فناوران از طرح های دکتری حمایت می کنند