مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:402021-01-05حوادث

زنان معتاد در بستر ترک اعتیاد؛ آماده ایم زندگی را از نو مشق کنیم


خودش ساقی بود و مواد مورد نیاز بقیه معتادان را تهیه می کرد و همین ساقی بودن باعث شد تا خودش هم در این منجلاب خانمان سوز بیفتد.

- زنان معتاد در بستر ترک اعتیاد؛ آماده ایم زندگی را از نو مشق کنیم ایسنا/خراسان شمالی خودش ساقی بود و مواد مورد نیاز بقیه معتادان را تهیه می کرد و همین ساقی بودن باعث شد تا خودش هم در این منجلاب خانمان سوز بیفتد.

فریده 40 سال سن دارد و 55 روز است که از مواد پاک شده است؛ هنگامی که ساقی بوده همیشه سعی می کند تا بهترین مواد را خریداری کند و دست مشتری بدهد چراکه تعدادی از مشتری هایش افراد آبروداری بودند که به کیفیت مواد هم تاکید خیلی زیادی داشتند.

برای همین برای تهیه مواد خوب به شهرهای زابل و زاهدان نیز سفر می کرده تا جنس خوب دست مشتری هایش بدهند؛ از هر جور موادی می فروخت از شیره تریاک گرفته تا کریستال و شیشه.

هر روز رفت و آمد زیادی جلوی در خانه فریده بود از آژانس و پیک گرفته که مشتری های به قول خودش آبرو دار می فرستادند تا مواد را به دست آن ها برساند تا معتادانی که هیچ چیز نداشتند و در به در بودند.

همیشه دردسر با معتادهایی داشت که از طبقه پایین بودند؛ هیچ پولی برای خرید مواد نداشتند و انتظار داشتند که نسیه به آن ها مواد داده شود و اگر مواد داده نمی شد محکم به در می کوبیدند و می گفتند می خواستی ساقی نشوی و حالا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان معتاد در بستر ترک اعتیاد؛ آماده ایم زندگی را از نو مشق کنیم

زنان معتاد در بستر ترک اعتیاد؛ آماده ایم زندگی را از نو مشق کنیم