مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:202021-01-05سياسي

9 کتابخانه عمومی در همدان آماده افتتاح است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: 9 کتابخانه عمومی در استان همدان آماده افتتاح است که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز و تجهیز آنها در چرخه فعالیت قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی استان همدان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد اظهار کرد: در 9 ماهه گذشته بیش از 14 هزار برنامه فرهنگی در فضای مجازی توسط کتابخانه های عمومی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه با شیوع بیماری کرونا کتابخانه ها عمومی به مدت سه ماه تعطیل شد اما کتابداران اجازه تعطیلی فعالیت های کتابخوانی را ندادند و اقدامات خود را به فضای مجازی تعمیم دادند گفت: برنامه های متنوعی در این مدت به مناسبت های مختلف برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: به مناسبت سالگرد عملیات کربلای 4 نشست معرفتی فرشته های اروند با محوریت کتاب هفتاد و دومین غواص با حضور راوی و نویسنده کتاب همچنین سرلشکر عزیز جعفری در فضای مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس نیز در کنار برنامه های متنوع فرهنگی برنامه به شهادت آب با محوریت کتاب آب هرگز نمی میرد و با حضور همسر شهید حاج میرزامحمد سلگی و سردار سالار آبنوش برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کتابخانه عمومی در همدان آماده افتتاح است

9 کتابخانه عمومی در همدان آماده افتتاح است