مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 12:552021-01-05ورزشي

«محمد پیروز منش»رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم شد


«محمد پیروز منش» در پایان مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم،با کسب 11 رای به عنوان رییس جدید هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم انتخاب شد.

- قم- محمد پیروز منش در پایان مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم،با کسب 11 رای به عنوان رییس جدید هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم صبح سه شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با حضور رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و اعضای مجمع برگزار شد که محمد پیروز منش با کسب 11 رأی از مجموع 12 رأی مأخوذه به مدت 4 سال در سمت خود به عنوان رییس هیأت ورزش جانبازان و معلولین استان قم ابقاء شد.

پیروزمنش تنها نامزد حاضر در این مجمع برای تصاحب صندلی ریاست هیأت جانبازان و معلولین قم بود که توانست با کسب 11 رأی به فعالیت های مستمر و منظم خود برای ورزشکاران ادامه بدهد.

گفتنی است ورزشکاران رشته های جانبازان و معلولین در استان قم از جایگاه های بسیار خوبی در کشور برخوردار هستند که چهره هایی ملی نیز در بین آنها دیده می شود.

حسین گلستانی بازیکن ارزنده و پر افتخار قمی در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته و محمد محمد نژاد در ترکیب در تیم ملی بسکتبال با ویلچر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمد پیروز منش»رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم شد

«محمد پیروز منش»رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم شد