مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 20:302021-01-05پزشكي

توزیع 10 هزار تست تشخیص سریع کرونا/ پروتکل ها در برخی مطب ها رعایت نمی شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به توزیع 10 هزار تست تشخیص سریع کرونا در این استان، از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی مطب ها و داروخانه ها انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار داشت: رسانه ها در این رابطه خیلی ما را یاری کردند، شب های سختی را ما گذراندیم، ما شب هایی را پشت سر گذاشتیم که همه تخت های بیمارستانی پُر بود، شب ها و روزهایی را گذراندیم که تعداد مرگ و میرها دو رقمی شد، شب ها و روزهایی را پشت سر گذاشتیم که برای یک تخت آی سی یو ، مجبور می شدیم بیمار را از شهرستان ها به مرکز استان و از مرکز استان به شهرهای مختلف انتقال بدهیم.

رتبه 22 لرستان در مرگ و میر بیماران کرونایی وی با تاکید بر اینکه مردم و رسانه ها با ما همکاری کردند، گفت: ستاد استانی در مقایسه با کشور در رتبه دوم بود، گفت: در مورد مرگ و میر هم لرستان در رتبه 22 کشور قرار گرفت.

نیکبخت با بیان اینکه این امر با همکاری پزشکان، پرستاران، بهیاران، بهداشت کاران، بهورزان، کادر درمان، بهداشت، مدیریتی، متخصصان عفونی، بیهوشی و… تحقق پیدا کرد، ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته در استان، علیرغم قرار گیری در رتبه دوم ابتلاء به کرونا، در مرگ و میر در رتبه 22 کشور قرار گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار تست تشخیص سریع کرونا/ پروتکل ها در برخی مطب ها رعایت نمی شود

توزیع 10 هزار تست تشخیص سریع کرونا/ پروتکل ها در برخی مطب ها رعایت نمی شود