مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 04:052021-01-06بين الملل

اعتراض ها به قتل معدنچیان شیعه پاکستان را فراگرفت


همزمان با سومین روز از تحصن معترضان در شهر کویته در محکومیت حمله داعش به معدنچیان متعلق به جامعه شیعیان هزاره ، اعتراض ها به این اقدام ترویستی دیگر شهرهای پاکستان را فراگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شبکه های خبری پاکستان سه شنبه شب اعلام کردند که عمران خان پس از بی نتیجه ماندن مذاکرات شب گذشته وزیر کشور و نائب رییس مجلس پاکستان با بستگان معدنچیان شیعه در کویته که به دست تروریست ها داعش کشته شدند، سید علی حیدر زیدی وزیر دریانوردی و سید ذوالفقار عباس بخاری دستیار ویژه نخست وزیر را به کویته فرستاد تا ضمن دلجویی از خانواده های قربانیان حمله تروریستی اخیر داعش، آنان را برای پایان دادن به تحصن متقاعد کنند.

در عین حال بستگان معدنچیان قربانی در حمله تروریستی داعش ضمن مخالفت با پایان تحصن و امتناع از دفن پیکر عزیزان خود اعلام کردند: تا زمانی که نخست وزیر پاکستان در کویته و میان متحصنین حاضر نشود، تحصن ادامه خواهد یافت.

منابع خبری پاکستان گزارش دادند که ادامه تحصن شیعیان هزاره در اعتراض به قتل وحشیانه 11 معدنچی شیعه و گسترش دامنه اعتراض ها به سایر شهرهای پاکستان سبب شد تا عمران خان نخست وزیر این کشور نیز سفر به کویته را در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ها به قتل معدنچیان شیعه پاکستان را فراگرفت

اعتراض ها به قتل معدنچیان شیعه پاکستان را فراگرفت